Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ BLOG

Η  αρχική  μου  ιδέα  για  την  δημιουργία  αυτού  του  blog  ήταν  η  δυνατότητα  που  θα  είχα  να  βιντεοσκοπώ   την  διαδικασία  εξέλιξης  ενός  έργου,  ακόμη  και  από  την  σύλληψη  του  και  να  σας  το  δείχνω.  Να  μοιράζομαι  τις  ώρες  της  μοναχικής  μου  δημιουργίας  σε  κάθε  της  στάδιο  και  όχι  εκθέτοντας   μόνον  το  αποτέλεσμα!  Την  ιδέα  μου  αυτήν  ήρθε  να  ενισχύσει  και  κάτι  ακόμη:
 Η  τέχνη  είναι  σαν  ένα  βιβλίο  όπου  γράφεται,  διαβάζεται  και  έχει  νοήματα.  Άλλοτε,  ας  πούμε,  μας  φτιάξει  την  διάθεση  και  άλλοτε  μας  προβληματίζει.   Είναι  μια  γλώσσα.  Μια  γραφή  και  μια  ανάγνωση,  στην  οποία  πολλοί  άνθρωποι  δεν  έχουν  πρόσβαση  και  γιαυτό  στέκονται  απέναντι  της  αμήχανα  ίσως,  αδιάφορα  ή  μαϊμουδίζοντας  την  συμπεριφορά  των  ειδημόνων!!! Είναι  πολύ  λίγοι  οι  άνθρωποι  οι  οποίοι  μπορούν  να  διαιστανθούν  την  αλφαβήτα  της  γλώσσας  της  χωρίς  σχετική  μύηση.   Τι  νόημα  λοιπόν  μπορεί  να  έχει  για  τον  καλλιτέχνη  να " γράφει  ένα  βιβλίο"  όπου  πολύ  λίγοι  θα  μπορούν  να  το  "διαβάσουν",  πολλές  φορές  ούτε  και  αυτοί  που  το  ακριβοπληρώνουν  για  να  το  αγοράσουν;  Δεν  είναι  σαν  με  την  γραφή  του  να  στέλνει  ένα  μήνυμα  στο  πουθενά  και  στο  τίποτε;   
Πολλές  φορές  μου  έχει  προταθεί  να  κάνω  την  δασκάλα  στην  τέχνη,  αλλά  πραγματικά  δεν  ξέρω  να  μάθω  κάποιον  να  ζωγραφίζει.  Μπορώ  μόνον  να   δείξω  πως  ζωγραφίζω  εγώ,  τι  κάνω  και  με  τι  σκοπό  το  κάνω.  Κάποιοι  μπορεί  να  αρχίσουν  να  ζωγραφίζουν  ενθαρρυμένοι  από  την  παρέα  μου  μαζί  τους  εδώ  στο  blog.   Κάποιοι  άλλοι  ίσως  αρκεστούν  να  μυηθούν  μόνο  στο  να  διαβάζουν  την  τέχνη.   Αλλά  δεν  είναι  μικρό  πράγμα  μέσα  από  αυτό  που  βλέπουν  να  κάνω,  κάποιοι  να  μπορούν    να  διαβάζουν  την  τέχνη καλύτερα,  να  την  καταλαβαίνουν  και  μάλιστα  μέσα  από  το  σπίτι  τους  και   χωρίς  να  πληρώνουν!  Θα είναι  ένα  δώρο  σε  όλους  εσάς  και εγώ  θα  πάρω  το  δικό  σας:   Θα  μου  κάνετε  παρέα  στην  μοναχικότητα  της  δουλειάς  μου.  Έτσι  θα  μπορούσαμε  να  πούμε  πως  δεν  θα  μου  χρωστάτε  ούτε  θα  σας  χρωστάω. Εμένα  όμως  επιτρέψτε  μου  να  σας  χρωστάω  σε αυτό  που  θα  κάνω  μαζί  σας, κάτι  πολύ  σημαντικό:  Την   επικοινωνία,   τη  φιλία,  τη  συντροφικότητα.  Αυτό  χρειάζομαι  και  όχι  την  επίδειξη  κάποιου  τάχα  μου  "μεγαλείου"  μου  που  είθισται  να  γίνεται    για  να  παρουσιάζεται  η  τέχνη  ως  ελίτ.      


Αυτό  το  κείμενο  είναι  γραμμένο  από  μένα  για  όλους  εσάς  επειδή  εσείς  είστε  η  έμπνευσή  μου.  Είναι  και    δικό  σας.   Μοιραστείτε  το  με  άλλους  όπως  και  όσο    θέλετε. Ότι  γίνεται  σε  αυτό  το  blog  θεωρώ  ότι  είναι  γινόμενο  από  κοινού  μαζί  σας  και  είναι  και  δικό  σας.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...