Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ" ΚΑΙ "ΓΕΝΝΗΣΗ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ

Σας παρουσιάζω έργα μου παραδοσιακής τεχνοτροπίας με θέμα "Ευαγγελισμός και Γέννηση".


"Ευαγγελισμός της Θεοτόκου"




"Η  γέννηση"

"Άγγελοι"

"Η φυγή στην Αίγυπτο"

"Η  φυγή στην  Αίγυπτο"

"Η γέννηση"

"Η φυγή στην  Αίγυπτο"

"Η  γέννηση"
"Η  γέννηση"

"Τρίπτυχο: Ευαγγελισμός, Παναγία ένθρονη και Η  γέννηση

"Η γέννηση"
ΜΑΡΙΑ  ΖΩΓΡΑΦΟΥ
mariaart.art12@gmail.com
Οι φωτογραφίες θα μπορούσαν να είναι καλύτερες αν ήμουν φωτογράφος.


Σε όσους αρέσει η  δημοσίευση πατήστε απο κάτω το κουμπάκι "Μου αρέσει"

Πολλοί με ρωτάτε τον τρόπο που γίνεται κανείς μέλος εδώ στο μπλοκ. Πηγαίνετε δεξιά κάτω από την φωτο μου που λέει «Γίνετε μέλη» Πατήστε πάνω και γράφεστε. Είναι πολύ εύκολο και πολύ ενισχυτικό για μένα ψυχολογικά και μόνο αφού δεν έχω διαφημίσεις για άλλο κέρδος. 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...